اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Back 4 Blood

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

داستان بازی Back 4 Blood از این قرار است که ۱٫۴ میلیون سال قبل از وقوع اتفاقات بازی، شهاب سنگی به شمال شهر Quebec واقع در کانادا برخورد کرده و نابودی زیادی به بار می‌آورد. اطراف منطقه برخورد این شهاب سنگ آتش‌فشانی ایجاد شده که به آتش‌نشان Quebec معروف می‌شود. دانشمندان امروزی مطالعه زیادی روی این آتش‌فشان و آثارش می‌کنند اما آخرین مطالعه نتایج جالبی را برای آن‌ها به ارمغان دارد. آن‌ها روی آثار آتش‌فشان یک گونه جدید از حیات پیدا کرده و نامش را Devil Worm می‌گذارند.

Devil Worm در آزمایشگاهی در آمریکا در یک منطقه به شدت محافظت شده نگهداری می‌شود. متاسفانه این گونه قبل از انجام آزمایش‌های مطالعاتی بیشتر، منطقه حفاظتی را می‌شکند و دانشمندان را آلوده کرده و باعث پخش یک ویروس به شدت کشنده می‌شود. حال گروهی تحت فرمان ژنرال فیلیپس با نام Cleaners، قصد مقابله و پاکسازی موجودات آلوده شده (Ridden) را دارند و شما هر بار در نقش یکی از اعضای این گروه می‌توانید پا به میدان نبرد بگذارید.

شخصیت‌پردازی در بازی Back 4 Blood در حین مراحل صورت می‌گیرد

در Back 4 Blood گروه شما ۸ عضو دارد که هر یک ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، کریس که یک زن ۴۵ ساله است، به دلیل رفتارهای مادرانه‌اش نسبت به بقیه گروه لقب Mom دارد. واکر یک ارتشی سابق و حرفه‌ای بوده که رهبر گروه است. Holly یک دختر جوان یتیم که مهارتش در کار با چوب بیسبال است و سو که پزشک گروه است و به Doc ملقب شده. در طول مراحل داستانی بازی، شخصیت‌ها گاها با یکدیگر صحبت کرده و سخنانی جدی یا شوخی را بیان می‌کنند که در لابه‌لای آن به خوبی می‌توانید بیشتر با آن‌ها و پیشینه‌شان آشنا شوید.

 

جستجو