اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

STAR WARS Battlefront v1.0.7.64833

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Star Wars Battlefront یک اثر جذاب و شناخته شده در سبک شوتر اول شخص چندنفره است که در دنیای محبوب جنگ ستارگان جریان دارد. این بازی توسط استودیوی DICE ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در این بازی بازیکنان کنترل سربازان را برعهده می‌گیرند و در نبردهای عظیم در مکان‌های نمادین دنیای جنگ ستارگان مانند هوث، اندور و تاتوئین شرکت می‌کنند. بازی دارای چندین حالت مختلف است و بهتر است به آن‌ها اشاره کنیم.

در حالت Supremacy یک نبرد تیمی بزرگ داریم که در آن هدف تصرف نقاط کلیدی در سراسر نقشه خواهد بود. حالت Blast را هم داریم که یک حالت مبارزه مرگ‌آمیز تیمی بوده و در آن دو تیم با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا آخرین نفر باقی بمانند. در حالت Hero Assault بازیکنان کنترل شخصیت‌های قهرمان و شخصیت‌های شرور نمادین جنگ ستارگان مانند لوک اسکای‌واکر، دارث ویدر، هان سولو و Boba Fett را برعهده می‌گیرند.
در نهایت به حالت Walker Assault می‌رسیم که در آن یک تیم باید از یک AT-AT عظیم (وسیله نقلیه زرهی امپراتوری) در مقابل تیمی که سعی در نابودی آن دارد، محافظت کند.

بازی از جلوه‌های بصری خیره کننده‌ای برخوردار است که دنیای جنگ ستارگان را با جزئیات دقیق به تصویر می‌کشد. نبردها در Battlefront عظیم، پر هرج و مرج و هیجان‌انگیز هستند. بازیکنان می‌توانند کنترل برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان را برعهده بگیرند. بازی دارای بسته‌های الحاقی متعددی است که نقشه‌های جدید، شخصیت‌ها و حالت‌های بازی را اضافه می‌کند. اگر طرفدار جنگ ستارگان هستید و به دنبال یک بازی تیراندازی چندنفره هیجان‌انگیز می‌گردید، بازی Star Wars Battlefront انتخابی عالی برای شما است.

جستجو