اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

This Land Is My Land

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-This-Land-Is-My-Land

 

بازی This Land Is My Land فضایی آرام با گرافیک جذاب و دیدنی برای‌تان فراهم کرده است و تنها چیزی که می‌توانید به آن اعتماد کنید، کمان زه کشیده‌ی تان است. باید سریعا آن را برداشته و به سراغ زمین‌هایی بروید که توسط دشمنان‌تان غصب شده است. شما باید به گشت‌زنی خود ادامه داده و قلعه‌ها و شهرک‌های مختلف را دیدار کنید. دنیای زیبای بازی را کاوش کرده و سعی کنید سلاح‌ها و داروهای بیشتری برای زنده ماندن خود پیدا کنید. همه چیز در اختیار شما است و می‌توانید با شکار کردن حیوانات، غذای خود را نیز تامین کنید.

می‌توانید همراهان وفاداری نیز برای خود ترتیب داده و خود را به پیروزی نزدیک‌تر سازید. حتی می‌توانید طرح‌هیا حمله را با آن‌ها زمینه‌چینی کرده و با احتمال بیشتری پیروزی را در میدان نبرد کسب کنید. یکی از بهترین کارهای شما برای پیروزی، این خواهد بود که سرزمین خود را رهبری کرده و قبیله‌ی کوچک خود در آمریکا را رفته رفته گسترش دهید. بازی This Land Is My Land یکی از آثار مهمی است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است و در کنار داشتن گیم‌پلی جذاب، گرافیکی پرجزئیات و هنری برای گشت‌زنی را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید یک قبیله بومی را در برابر دشمنان حفظ کرده و برای تغییر جهان آماده شوید..

همه چیز در بازی This Land Is My Land آماده است که شما را به سمت ماجراجویی عظیمی هدایت کرده و شما را انگشت به دهان نگه دارد. موسیقی روح‌نوازی نیز در خلال طبیعت جذاب سرزمین آمریکایی شنیده می‌شود و همگی مشغول به انجام کاری هستند. کم کم قرار است که تمدن‌ها پیشرفت کرده و شاهد روایت متفاوت‌تری باشیم. روایتی که با نبرد گره خورده است و در دل این آرامش، صدای تفنگ‌ها و شات گان‌ها پر خواهد شد. نیازی به ترس نیست و شما با کمان ویژه‌ی خود، از همه‌ی آن‌ها قوی‌تر خواهید بود. باید مخفی کاری را یاد گرفته و در مسیری حرکت کنید که دشمنان موفق به شناسایی شما نشوند.

جستجو