اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

UnMetal v1.0.5

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-UnMetal

بازی UnMetal شما را در نقش جسی فاکس قرار می‌دهد. شما به یک پایگاه نظامی مخفی انتقال داده شده‌اید و به خاطر جرمی که آن را مرتکب نشده‌اید و به شما نسبت داده‌اند، باید چندین سال در این پایگاه زندانی شوید. حال جسی به ناچار باید از مهارت خود در تکلم، استفاده از کلمات سریع، مهارت‌های بداهه‌گویی، عقل و درایت و همچنین ابزارهایی که در زندان کسب می‌کند، بتواند از زندان فرار کند. مهارت‌های وی نشانه بسیار خوبی برای چگونگی و تعدد راه‌های فرار خواهند بود و این شما هستید که باید وی را به مسیر درست هدایت کنید. اگر یک راه فرار ناکام بماند، نگرانی وجود ندارد و می‌توانید به سراغ راه دوم بروید.

هنگام فرار از پایگاه، باید از نقشه‌های مخفیانه خود استفاده کرده و از گیم‌پلی مدرن بازی استفاده کنید. بازی ادای احترامی به آثار کلاسیک مخفی کاری قدیمی است و می‌توانید بعد از مدت‌ها یک اثر خوب را بازی کنید. باید از مخفی کاری استفاده کرده و دشمنان خود را یک به یک نابود کنید. از تجربه و مهارت خود استفاده کرده و با فریب کاری و سازگار شدن با قوانین زندان، توجهات را از روی خود بردارید. گاهی اوقات باید از یک گربه هم تقلید کرده و کارهای لازم برای فرار را انجام دهید. رمزگشایی، یکی از مهم‌ترین کارهای شما برای عبور از درب زندان است و باید از دانسته‌های خود در این زمینه‌ها استفاده کنید.

گاهی جزئیات فرار بزرگ‌تر شده و شما مجبور خواهید شد که به چند بازجویی جواب پس دهید. جسی در این هنگام باید زیرک عمل کرده و از کلماتی استفاده کند که در گزارش گیری روزانه ستوان، مشکلی را برای فرار وی در بازی UnMetal ایجاد نکند. اگر چنین باشد، راه‌های فرار جسی لحظه به لحظه کم و کمتر خواهد شد.

جستجو