اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

No Rest for the Wicked v13440 (Early-Access)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی No Rest for the Wicked عنوان جدید استودیوی Moon Studios خالق مجموعه بازی‌های محبوب Ori است. این بازی در چند روز اخیر وارد دسترسی زودهنگام استیم یا همان Early Access شده، با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به Ori، به سراغ ژانر اکشن نقش‌آفرینی (ARPG) می‌شود. داستان بازی در سرزمینی به نام Isola Sacra روایت می‌شود. این سرزمین درگیر طاعونی مهلک است و در عین حال، هیولاهای وحشتناک در آن پرسه می‌زنند. در این آشوب، نیروهای حکومتی و گروه‌های شورشی نیز با هم در حال مبارزه هستند. شما باید در این دنیای بی‌رحم زنده بمانید.

گیم‌پلی اکشن پر هیجانی در کل بازی ارائه شده است. مبارزات بازی بسیار چالش‌برانگیز و مبتنی بر مهارت است و نیازمند دقت و زمان‌بندی درست حرکات خواهد بود. دوربین ایزومتریک بازی هم توجه‌تان را جلب خواهد کرد. دید شما در بازی از بالا و به صورت مورب است که کنترل شخصیت و محیط را تسهیل می‌کند. می‌توانید شخصیت خود را با ارتقاء مهارت‌ها و انتخاب تجهیزات مختلف، برای سبک بازی موردعلاقه‌تان شخصی‌سازی کنید. دنیایی پرجزئیاتی هم مشابه با اثر اوری در این بازی پیاده شده است. دنیای بازی پر از راز و مخفی‌گاه است که کاوش در آن‌ها، شما را با چالش‌ها و پاداش‌های ارزشمندی روبرو می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی اکشن نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز با مبارزات مهیج و دنیایی تاریک هستید، بازی No Rest for the Wicked می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی برای شما باشد.

جستجو