اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Escape from Tarkov​ v0.14.8.0.29997

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Escape from Tarkov در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و همراه با گرافیک واقع گرایانه و المان‌های MMO جریان دارد. یک توسعه دهنده روسی واقع در سن پترزبورگ، روی این اثر کار کرده و داستان آن هم در یک منطقه خیالی به‌نام نوروینسک واقع در مرز روسیه و اروپا جریان دارد. نبردهای آنارشی بسیار زیادی در این منطقه جریان دارد و زمانی به منطقه صلح بین نیروهای اروپایی و روسی معروف شده بود. حال این روند تغییر پیدا کرده و با افزایش شلوغی آن، رقبا از هر سمت به آن هجوم آورده و شاهد نبردهای بسیار سختی در آن هستیم. یگان‌های عملیات سیاه وارد شده و شرایط بسیار سختی را برای شما ایجاد می‌کنند.

شاید باید از اعماق سرزمین تارکوف فرار کرده و به دنیای آزاد قدم برید. بازی گام به گام توسط یک داستان ناب دنبال شده و یک حالت چندنفره چالشی هم خواهیم داشت. نقشه‌های بازی بزرگ بوده و شما مانند یک گرگ تنها باید دل به نبرد بزنید. مکان‌های منحصربه‌فردی در بازی وجود داشته و معابد معروف شهر تارکوف را در بازی می‌بینیم. کارخانه شیمیایی، پایگاه نظامی و مکان‌های دیگری هم در این اثر وجود دارند که همراه با شرایط آب و هوایی متنوع و تغییرات روز و شب، این نبردها را میزبانی می‌کنند. باید به سراغ مکان‌های مخفی رفته و اینونتوری خود را با سلاح‌های بیشتری که از آن‌ها پیدا می‌کنید، تکمیل کنید.

اطلاعات بیشتر به شما کمک کرده و با شهر بیشتر آشنا خواهید شد. گاهی اوقات باید با دشمنان سابق خود همکاری کرده و اولویت خود را تغییر دهید. با محیط سازگار بوده و سعی کنید که اسرار آن را بیشتر کشف کنید. خارج شدن موفق از سرزمین تارکوف، مهم‌ترین ماموریتی است که در بازی Escape from Tarkov دنبال می‌کنید.

جستجو