اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Zombie Army 4 Dead War

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War

 

زامبی آرمی روایت‌گر برداشتی آزاد از سال‌های آخر جنگ جهانی دوم است. در حالی که ارتش نازی‌ها با رهبری هیتلر شکست خورده و حال او دوباره با دلایلی نامعلوم در قالب زامبی بازگشته‌ است تا جهان را نابود کند. داستانی که در سگانه اول به شکل نسبتا سطحی و کلیشه‌ای روایت شد و در شماره چهارم هم دوباره میزبان ادامه همان داستان پایان یافته هستیم. بازی Zombie Army 4 Dead War از جایی آغاز می‌شود که به دلایلی نامعلوم دوباره ارتش زامبی شده نازی‌‌ها بازگشته‌اند و قهرمانان داستان دوباره سعی می‌کنند تا آن‌ها را نابود کنند. همان طور که انتظار می‌رفت، داستان باز هم نقش خاصی در بازی ایفا نمی‌کند. مراحل هم در کشور های مختلف اروپا و به خصوص ایتالیا جریان پیدا می‌کند.

ازی Zombie Army 4 Dead War از ۹ مرحله تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها شامل چهار مرحله می‌شوند و در طول مراحل ماموریت‌ها بازیکن معمولا اهداف مشابه‌ای را انجام می‌دهد. کشتن زامبی‌ها، پیدا کردن راه برای باز کردن در ها، مبارزه با غول آخر ها و جست و جو در محیط برای جمع آوری آپگرید اسلحه‌ها مواردی هستند که در طول بازی مدام با آن‌ها مواجع خواهیم شد. شخصیت‌های حاضر در زامبی آرمی ۴ تقریبا فاقد هر گونه شخصیت پردازی یا پیشینه خاصی هستند. تنها شخصیت موجود در بازی که شاید بازیکن تا حدودی با او آشنا باشد، شخصیت Karl است که از عنوان اسنایپر الیت در اینجا حاضر شده است که او هم در همان سری هویت خاصی نداشت و تنها از لحاظ ضاهری می‌تواند برای ما آشنا باشد.

قهرمانان بازی Zombie Army 4 Dead War هر کدام دارای قدرت خاصی هستند که البته به جز شروع بازی در ادامه خیلی متوجه تفاوت آن‌ها نخواهید شد. یکی دیگر از مواردی که سازندگان به این شماره اضافه کرده‌اند و به خوبی هم باعث تنوع در بازی شده، سیستمی برای آپگرید اسلحه‌ها و استفاده از ماد های مختلف برای شخصیت‌ها است که در طول مراحل به خوبی تاثیر مستقیم آن ها را در گیم‌پلی خواهید دید.

 

تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War
تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War
تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War
تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War
تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War
تصاویر-بازی-Zombie-Army-4-Dead-War

 

جستجو