اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Dreadlands

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Dreadlands

 

 

در بازی Dreadlands می‌توانید آخرالزمانی پر جنب و جوش را تجربه کنید. بازی مبتنی بر تاکتیک دنیاب می‌شود و می‌توانید درگیری‌هایی را داشته باشید که زندگی و مرگ شما را تشکیل خواهند داد. مناطق متنوعی را در بازی می‌بینیم که نشان‌ دهنده‌ی دنیای شگفت انگیز این اثر هستند و چالش‌های فراوانی را جلوی شما پدیدار خواهند کرد. فراموش نکنید که نبردهای بازی تاکتیکی هستند و می‌توانید حرکت آزادانه‌ای داشته باشید. می‌توانید از توانایی‌های خود به شکل منحصربه‌فرد استفاده کرده و دشمنان خود را از سر راه بردارید.

سیستم بازی Dreadlands قرار است قلب و ذهن دشمنان شما را هدف بگیرد و می‌توانید برای چیزهای بجنگید که ارزش بالایی دارند. سیستم چالش بازی روی XP جریان دارد و می‌توانید با دریافت بیشتر آن‌ها، مهارت‌های شخصی خود را افزایش دهید. هرچه قدر که نبردهای بیشتری را تجربه کنید، شانس دریافت این سیستم امتیازی را بیشتر خواهید داشت و می‌توانید بر دشمنان خود چیره شوید. سیستم بازی مبتنی بر کارت دنبال می‌شود و می‌توانید تکنیک‌های خاصی را به روش‌های مهیج پیاده‌سازی کنید. سه جناح در بازی وجود دارد که هرکدام سیستم مبارزات خاصی را دنبال می‌کنند.

بازی Dreadlands شامل حالت کوآپ و PvP است و می‌توانید دوستان خود را به هرکدام از این نبردها دعوت کنید. باید در این سیستم همکاری داشته باشید و بتوانید با کاوش کار خود را جلو ببرید. هیچ چیز در بازی تصادفی نیست و باید تا می‌توانید بر عناصر شگفت آور بازی چیره شوید. جهان بازی نشان دهنده‌ی آخرالزمانی سخت است و دنیا عجیب و غریب تر از همیشه دنبال خواهد شد. طبیعت جهان به‌صورت روش مند دنبال می‌شود و این شما هستید که باید با آن اخت شوید. باندهایی را در جناحین بازی انتخاب خواهید کرد که هرکدام می‌توانند شما را به یک قهرمان یا ترسو تبدیل کنند. مکان‌های بازی در عین دیدنی بودن، شامل المان‌های ترسناکی هم هستند که یقینا جذابیت اثر را بالا خواهند برد.

 

اسکرین-شات-بازی-Dreadlands
اسکرین-شات-بازی-Dreadlands
اسکرین-شات-بازی-Dreadlands
اسکرین-شات-بازی-Dreadlands
اسکرین-شات-بازی-Dreadlands
اسکرین-شات-بازی-Dreadlands

جستجو