Mafia Definitive Edition
در جریان نسخه اول Mafia و بخشی از داستان آن، شما باید شبانه به یک انبار بسیار بزرگ میرفتید و کاراکتر سم را نجات میدادید. در بازی Mafia Definitive Edition این مرحله با حفظ ظاهر اصلی خود، سعی دارد تجربهی گستردهتر و متفاوتتری را ارائه دهد. ریمیک مافیا توسط Hangar 13 ساخته میشود و جمعی از توسعهدهندگان استودیوی تعطیل شده ۲K Czech (که قدیمیها با نام Illusion Softworks میشناسند) که نسخه ابتدایی را ساختند هم در کنار این تیم کمک میکنند تا بازی روح خودش را حفظ کند.
هیدن بلکمن، ریاست استودیو Hangar 13 درباره اینکه بازی Mafia Definitive Edition یک ریمیک کاملا مشابه با نسخه اولیه نیست، اینگونه توضیح میدهد:
از همان شروع میدانستیم که هسته روایت بهخوبی حفظ میشود. حفرههای داستانی بزرگی وجود نداشت که نیاز به برطرف کردن داشته باشد. جریان مراحل، تعداد مراحل، میدانستیم که نیازی به تغییر ندارد. تُن، پسزمینه اصلی و داستان دوران ممنوعیت الکل در ایالات متحده آمریکا چیزهایی بودند که میدانستیم نباید تغییرشان بدهیم. پس وقتی به لایهی بعدی نگاهی انداختیم، آنجا متوجه شدیم باید به استانداردهای مدرن نزدیکترشان کنیم. روش تعریف کردن داستان، کیفیت سینماتیکها و مدل نمایش کاراکترهای بهخصوص.
منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و ویجیاتو