اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

دانلود-بازی-Call-of-Duty-MW2-Campaign-Remastered

15 DVD 

شاید باورش برای گیمرها سخت باشد اما بالاخره طلسم شکسته شده و سیستم امنیتی Blizzard نیز کرک شد! بازی Modern Warfare 2 Remastered که تحت عنوان کوتاه MW2CR شناخته می‌شود، توسط شخصی ناشناس باعنوان “Extern” کرک شد. نکات مربوط به این کرک و هم‌چنین آموزش نصب و استفاده از آن به‌صورت کامل توسط وبسایت دانلودها آماده شده که می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید. بدنیست بدانید که این بازی از سیستم امنیتی Arxan در کنار بلیزارد استفاده می‌کرد که هردو آن‌ها کرک شده‌اند.

درحالی‌که ۱۱ سال از نسخه اصلی بازی MW2 می‌گذرد، سازندگان در ریمستر بازی تا حد خیلی زیادی موفق به ارائه تجربه بصری‌ای شده‌اند که تجربه کردنش در سال ۲۰۲۰ اصلا تو ذوق نمی‌زند. طبیعتا که اگر بخواهیم گرافیک فنی بازی را با آثار روز مقایسه کنیم، خیلی هم شگفت‌زده نخواهیم شد ولی پیشرفت‌های بصری بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered در مقایسه با نسخه اصلی کاملا واضح هستند. برای مثال، نورپردازی‌ها از جمله مواردی به‌شمار می‌روند که به‌وضوح می‌توان بهتر شدن‌شان را در ریمستر بازی دید و همین پیشرفت تاثیرش را روی روند بازی هم می‌گذارد؛ به طوریکه بازی کردن مراحل آشنای مدرن وارفر ۲، با ظاهر جدید حس و حال به‌مراتب بهتری دارد و اگر شماهم از آن دست افرادی باشید که هر از گاهی دل‌تان برای ماجراجویی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی این نسخه تنگ می‌شود و دوباره به سراغ نصب کردنش می‌روید، در نسخه ریمستر قادر خواهید بود این ماجراجویی را با گرافیک بصری به مراتب بهتر تجربه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit (SP1), Windows 8 64-Bit or Windows 10 64-Bit

Video: NVIDIA® GeForce® GTX 670 / NVIDIA® GeForce® GTX 1650 or AMD Radeon™ HD 7950 – DirectX 11.0 compatible system

Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300

Memory: 8GB RAM

Storage: 80GB

 

تصاویر-بازی-مدرن-وارفار-2-ریمسترتصاویر-بازی-مدرن-وارفار-2-ریمسترتصاویر-بازی-مدرن-وارفار-2-ریمسترتصاویر-بازی-مدرن-وارفار-2-ریمستر

جستجو