اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Crime Boss Rockay City

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Crime Boss: Rockay City قرار است که شما را به راکون سیتی دهه ۹۰ بازگرداند. در این دهه دزدی و غارت به اوج خود رسیده و قرار است که با کاراکتر خود به قلب جنایتکاران نفوذ کنید. حتی می‌توانید امپراطوری جنایتکاری خود را در کمپین تک نفره بازی ساخته و نبردهای روگ لایت داشته باشید. در تیم شما دوستان‌تان هم جا دارند و در بخش مولتی پلیر، نبردهای اکشن را در کنار بازیکنان دیگر تجربه خواهید کرد. با دریافت این نسخه می‌توانید ۴ بسته الحاقی رایگان را هم داشته باشید و نیاز به دانلود جداگانه وجود ندارد.

بازی طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات را معرفی کرده و قرار است که با نیروهای پلیس و باندهای رقیب مبارزه داشته باشید. با کسب امتیاز بیشتر، المان‌های مخفی کاری بیشتری به بازی اضافه می‌شوند. می‌توانید دزدی‌های بیشتری برای کسب پول داشته و سلاح‌های آتشین را هم به اینونتوری خود اضافه کنید. باید تیم خود را ساخته و از کامیون‌های زرهی استفاده کنید. بازی ده‌ها نبرد سریع در لوکیشن‌های مختلف دارد و باید از بین ۳ گزینه دشواری هم بسته به مهارت خود انتخاب کنید.

ماجراهای جدیدی در انتظار شما است و پس از مرگ رئیس مافیاهای راکون سیتی، این شهر به شما تعلق خواهد داشت. با شهری عجیب همراه با فرهنگ پاپ گانگستری مواجه هستیم که جذاب‌ترین دیالوگ‌های زمان VHS به‌همراه خود دارد. تصمیمات شما در بازی اهمیت دارند. اداره کردن یک امپراطوری جنایتکاری کار آسانی نیست. وقتی تبدیل به رئیس شوید، تیم‌های دیگر و حتی افراد داخل تیم‌تان هم به‌دنبال کشتن شما و تبدیل شدن به رئیس جدید خواهند بود. پس در انتخاب افراد مورد اعتماد خود دقت بیشتری داشته باشید.

جستجو