اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Total War ATTILA v1.6.0.13356

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

داستان بازی Total War ATTILA به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.

عنوانی چالش برانگیز!

در بازی Total War ATTILA دست بازیکنان برای انتخاب قومیت‌های مختلف باز می‌باشد و در میان آن‌ها، قومیت‌هایی همچون Romans (رومیان) و The Huns (هون ها) نیز دیده می‌شود و هر قومی را که انتخاب می‌نمایید، باید با سایر کشورها به مقابله بپردازید. از سوی دیگر، هر قومیت و کشوری، داستان و نبردهای خاص خود را دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه نمایند. ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی و به قومیت‌های مختلف اضافه شده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به فرار کردن مغول‌ها در جاده‌ها، بدون داشتن یک پایگاه ثابت اشاره کرد. در واقع این موضوع در آن زمان‌ها نیز وجود داشته و ویژگی افراد این قومیت بوده که در نبردها، ناچار به گریز بودند و ممکن بود در هر زمان، نبرد را رها کرده و به سویی حرکت کنند.

Creative Assembly تمام تلاش خود را داشته تا منوهای مختلف این بازی را ساده‌تر از گذشته کند اما نهایتا و به دلیل ویژگی‌های بسیار زیادی که در این بازی نهفته شده، باز هم بخش‌های زیادی از بازی وجود دارند که حتی ممکن است شما را آزار دهند! همچنان نیز سیستم تاخیر در حرکت‌ها و نوبت‌ها برای نبرد در بازی Total War ATTILA دیده می‌شود که شاید لطمه‌ای به بازی وارد نکرده باشد اما کمی آزادهنده است. البته این موضوع بیشتر در ابتدای نبردها و طی دوره‌ی داستانی بازی ممکن است شما را آزار دهد و اگر مدت زیادی مشغول انجام بازی باشید و در این زمان، جنرال‌ها و نیروهای اصلی خود را شناخته و استراتژی جنگ را آموخته باشید، این مورد برای شما می‌تواند یک برگ برنده محسوب شود و به شما در جهت پیروز شدن در نبرد‌ها کمک کند!

جستجو