اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Tour de France 2021

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Tour-de-France-2021

 

بازی Tour de France 2021 را می‌توانید به عنوان یکی از علاقه مندان مسابقات دوچرخه سواری تجربه کنید. بازی شما را با تمام ۲۱ مرحله از مسیرهای رسمی توردوفرانس همراه کرده و می‌توانید فصل را با همین ریتم تجربه کنید. بازی شبیه سازی بسیار خوبی داشته است و همان مسیرهای واقعی را با کیفیت بالایی می‌توانید تجربه کنید. سیستم رفتاری بازی واقع بینانه تر شده است و می‌توانید یک سیستم عینی در زمینه بازسازی داشته باشید. مکانیسم گیم پلی بازی نیز پیشرفت‌های زیادی داشته است و برندهای بزرگی از صنعت دوچرخه سواری در این بازی حضور دارند. می‌توانید به حالن حرفه‌ای رفته و تیمی را به‌صورت رسمی هدایت کنید.

در بازی Tour de France 2021 می‌توانید از تیم‌های پایین شروع کرده و کم کم به تیم‌های درجه بالا برسید. این شما هستید که می‌توانید رقابت را به اوج خود رسانده و تجربه‌ای در سطح قهرمانان داشته باشید. می‌توانید سطح رقابت خود را بالا برده و با دوندگی زیادی به اهداف خود دست پیدا کنید. اگر هدف شما برنده شدن است، همواره باید این نکته را به یاد داشته باشید که داشتن استراتژی اهمیت بالایی داشته و شما باید دست بالا را بردر اختیار داشته باشید. می‌توانید تور رقابتی خاص خود را ایجاد کرده و مسیرهای آن را تعیین کنید. می‌توانید آزادی بیشتری در این زمینه داشته و حتی روزهای استراحت، مراحل و تیم‌ها را نیز تعیین کنید.

در بازی Tour de France 2021 می‌توانید از ۸۹ مرحله موجود ۲۱ مورد انتخاب کرده و تور خود را آزاد کنید. بازی طیف گسترده‌ای از محتواهای جدیدی را برای شما به ارمغان آورده است و می‌توانید در این زمینه تخصص بالایی کسب کنید. انتخابات شما بسیار مهم بوده و حتی می‌توانید در چهار حالت نیز در مسیرهای مختلف قرار بگیرید. حضور در لیگ حرفه‌ای نیز می‌تواند افتخار بزرگی برای شما باشد.

 

تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021
تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021
تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021
تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021
تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021
تصاویر-بازی-Tour-de-France-2021

جستجو