اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی Need for Speed Heat برای PC

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بازی Need for Speed Heat برای PC :

تعداد حلقه بازی : 8 DVD  

 

نید فور اسپید هیت، روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در پالم سیتی است که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند، اما پلیس‌های فاسد، درکنار گرفتن مسابقه‌دهنده‌ها سعی می‌کنند از این‌راه پول هم به‌دست بیاورند. آن‌ها با گرفتن رشوه و انجام کارهای غیرقانونی برای خود کاسبی جدیدی را دست‌وپا کرده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده، پابه‌جهان بازی می‌گذارید و وظیفه دارید که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید. گوست گیمز در بازی Need for Speed Heat سعی کرده توجه ویژه‌ای به محتویات بازی داشته باشد تا حتی پس از تمام کردن بخش داستانی، بازیکنان بتوانند همچنان به‌تجربه‌ی بازی و انجام مراحل مختلف بپردازند. جدا از مسابقات داستانی اصلی، تعدادی مسابقات فرعی هم برای شما درنظر گرفته شده که ازطریق کاراکترهای داستانی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

با تجربه بازی Need For Speed Heat باید اعتراف کرد که گست گیمز حداقل می‌داند چطور برخی از اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکند. بیاید از بزرگترین ضعف نسخه قبلی یعنی Payback‌ شروع کنیم: لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای. همانطور که الکترونیک آرتز هم پیش‌تر وعده داده بود، در هیت هیچ خبری از لوت باکس‌ها و آیتم‌های این شکلی نیست. برای خرید اتومبیل‌ها، شخصی‌سازی و ارتقا آن‌ها و هر کار دیگری میان‌بری وجود ندارد، لازم نیست بعد از پرداخت ۶۰ دلار باز هم دست در جیبتان کنید و بازی به جای پول از شما تلاش و مهارت طلب می‌کند.

گیم‌پلی و سیستم هندلینگ ماشین‌ها در نید فور اسپید هیت تقریبا مشابه همان چیزی است که در پیبک هم دیده بودیم. تمام اتومبیل‌ها حتی در تنظیمات دریفت هم انگار با چسبی قدرتمند به زمین چسبیده‌اند و چرخش چرخ‌ها حسی مشابه بازی کردن با کیبورد را منتقل می‌کند. این سیستم هندلینگ در مقایسه با بازی‌های روز دیگری چون سری فورتزا هورایزن و Grid شاید کمی تو ذوق بزند اما در مجموع تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما باز می‌گردد و عادت کردن به آن هم غیر ممکن و سخت نیست.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10

Processor (AMD): FX-6350 or Equivalent

Processor (Intel): Core i5-3570 or Equivalent

Memory: 8 GB

Graphics card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent

Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 760 or Equivalent

DirectX: 11 Compatible video card or equivalent

Online Connection Requirements: 320 KBPS or faster Internet connection

Hard-drive space: 50 GB

 

جستجو