اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی Forza Horizon 4 Ultimate Edition برای PC

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بازی Forza Horizon 4 Ultimate Edition برای PC :

تعداد حلقه بازی : 22 DVD 

 

فستیوال هورایزن در نسخه چهارم این بار به جای این‌که تنها در یک فصل انجام شود، در چهار فصل مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام به معنای واقعی کلمه حال و هوای خود را دارند. وقتی از حال و هوا صحبت می‌کنیم، منظور فقط تغییر رنگ فصل‌ها نیست، بلکه نقشه بازی، از جاده‌‌های آسفالت و خاکی گرفته تا تک تک جزییات درختان و ساختمان‌ها، کاملا با تغییر فصل لباسی تازه به تن می‌کنند و مستقیما روی گیم‌پلی بازی هم تاثیر می‌گذارند. تغییر فصل‌ها، در بازی آن قدر تاثیرگذار بودند که به راحتی توانستم از مشکل تکراری بودن نقشه چشم پوشی کنم. البته این یک چشم پوشی ساده نبود، بلکه از آن جایی که این تغییر فصل‌ها هر کدام تجربه‌ای کاملا متفاوت به من ارایه دادند، تفکر من نسبت شباهت نقشه نسبت به نسخه قبل را از ذهنم پاک کرد.

بازی Forza Horizon 4 شامل بیش از ۴۵۰ ماشین می‌شود؛ ۴۵۰ ماشین لایسنس شده با جزییات فنی و ظاهری کاملا دقیق که برای هر ماشین دوستی می‌تواند به اندازه یک بازی شبیه‌ساز رانندگی جذاب ظاهر شوند. این حرف به این دلیل است که شما با یک بازی مانند Need For Speed یا دیگر بازی‌های آرکید طرف نیستید که ماشین‌ها فقط به سرعت یا شتاب خلاصه شوند. هر یک از ماشین‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را بسته به نوع آب و هوا یا زمینی که روی آن جولان می‌دهند به شما ارایه دهند. هنگامی که در یک روز آفتابی هیولاهایی مانند بوگاتی و لامبورگینی به راحتی می‌توانند آسفالت پشت سر خود را با موتور سرسام‌آور خود خود از جا بکنند، وقتی فراری و پاگانی می‌توانند روی جاده‌های صاف حریفان خود را از دید محو کنند، اما به راحتی ممکن است در فصل پاییز و جاده‌های گِلی کم بیاورند.

اینجا است که پای ماشین‌های رالی کلاسیک یا مانستر رالی مانند فورد یا هونیگان باز می‌شود که برای در نوردیدن گل و لای سر از پا نمی‌شناسند. زمانی که برخی ماشین‌ها برای بالا رفتن از یک تپه به زانو در می‌آیند، شما با غول‌هایی مثل لوکال موتورز، تویتا Hilux، بنز G 65 AMG یا لندرور جوری از کوه بالا می‌روید که انگار آن‌ها حکم‌فرمای بی‌چون و چرای پستی و بلندی‌ها هستند. تک تک ماشین‌ها نسبت به توانایی فنی و قدرتشان می‌توانند در مسابقات و جاده‌های مختلف عملکردی متفاوت داشته باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 version 15063.0 or higher, Xbox One

Architecture: x64

Keyboard: Integrated Keyboard

Mouse: Integrated Mouse

DirectX: DirectX 12 API, Hardware Feature Level 11

Memory: 8 GB

Video Memory: 2 GB

Processor: Intel i3-4170 @ 3.7Ghz OR Intel i5 750 @ 2.67Ghz

Graphics: NVidia 650TI OR AMD R7 250x

Storage: 90 GB available space

 

جستجو