اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی XCOM 2 War of the Chosen برای PC

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بازی XCOM 2 War of the Chosen برای PC :

تعداد حلقه بازی : 18 DVD

 

نام بازی : XCOM 2 War of the Chosen

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Firaxis

منتشر کننده : Firaxis

سبک بازی : استراتژی

 

زمین تغییر کرده است ، بیست سال از روز شومی که رهبرهای دنیا کره زمین را تسلیم موجودات فضایی کرده اند می گذرد . XCOM ، آخرین سیاره ای می باشد که انسان ها در آن جمع شده بودند و مشغول دفاع بودند نابود شده است و بدون هیچ گونه دفاعی خالی از سکنه است . حال اما در بازی رایانه ای XCOM 2 موجودات فضایی کره زمین را فتح کرده اند و مشغول ساخت شهرهای بزرگ برای انسان ها می باشند ، این امر نوید یک آینده بسیار درخشان را به انسان ها می هد و بسیاری به این فکر افتاده اند که مقابله با موجودات فضایی و مبارزه با آنها از همان ابتدا یک اشتباده بوده است که هزینه بسیاری نیز برای انسان ها دربرداشته است . اما در واقیعت موجودات فضایی در حال کشیدن یک نقشه بسیار شوم برای انسان ها و در پوشش ساخت این ساختمان ها در حال اجرای نقشه خود می باشند .

سایر توضیحات : XCOM 2 War of the Chosen جدیدترین بسته الحاقی می باشد که برای بازی محبوب XCOM 2 در حال ساخت است . پس از اینکه گروه های مقاومت به قدرت بالایی می رسند و مشغول مبارزه و باز پس گیری زمین می شوند ، نیروهای فضایی گروه جدیدی به نام Chosen ها را به زمن فرستاده تا یک بار برای همیشه تحدید گروه های مقاومت را نابود سازند . این بسته الحاقی گروه های جدیدی به همراه دارد همچنین هیروهای جدیدی به بازی اضافه می شوند که جنبه های جدیدی به بازی اضافه می کند و باعث جذابیت بالای بازی می شود . از طرفی فکشن جدید بازی چوزن ها دشمن بسیار قدرتمندی می باشند که با هوش مصنوعی بالای خود و استراتژی های مخربی به شما حمله می کنند . بازی رایانه ای XCOM 2 War of the Chosen در تاریخ 29 آگست سال 2017 منتشر خواهد شد .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 

OS: Windows® 7 x64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo E4700 2.6 GHz or AMD Phenom 9950 Quad Core 2.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB ATI Radeon HD 5770, 1GB NVIDIA GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Storage: 65 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device
Additional Notes: Initial installation requires one-time Internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, Microsoft Visual C++2012 and 2013 Runtime Libraries and Microsoft DirectX.

 

جستجو