بازی Just Cause 3 برای PC
بازی Just Cause 3 برای PC :
تعداد حلقه بازی : 16 DVD
نام بازی : Just Cause 3
پلتفرم : PC
زبان : انگلیسی
شرکت سازنده : Avalanche Studios
منتشر کننده : Square Enix
سبک بازی : اکشن و ماجرایی
رده سنی :+12
بازی کامپیوتر Just Cause 3 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Avalanche Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2015 توسط کمپانی مشهور Square Enix برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد . سرانجام کمپانی Square Enix بر شایعه ها خاتمه داد و به طور رسمی تاریخ انتشار بازی JUST CAUSE 3 را در سال 2015 معرفی کرد . پس از آنکه نسخه 22 با استقبال خوبی از طرف گیمرها روبرو شد , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه بعدی را در یک زمان مناسب رونمایی و روانه بازار کند .
خلاصه داستان : در این نسخه , همراه با شخصیت اصلی بازی , Rico ریکو به جزایر مدیترانه سفر خواهیم کرد . جمهوری مدیترانه تحت کنترل وحشیانه ژنرال Di Ravello , دیکتاتوری که تشنه قدرت است , اداره می شود . Rico Rodriguez ماموریت دارد تا حکومت ژنرال را هرطور شده از بین ببرد . نقشه بازی دارای بیش از 400 مایل مربع است و آزادی کاملی را برای پلیر به ارمغان آورده است . همانند نسخه های قبل , چترنجات و Grapple ریکو همراه اوست و این اجازه را به او می دهد تا به ارتفاعات صعود کند البته وسیله جدید هم در این نسخه به نام Wingsuit در اختیار اوست که این امکان را به ریکو می دهد تا از هواپیما بیرون پریده و توسط آن پرواز کنید . مجموعه ای از پایگاه های نظامی , بنادر , زندان ها و ایستگاه های پلیس در بازی وجود دارند که در وهله اول برای سرنگونی دیکتاتور , ابتدا باید آنها نابود شوند . گرافیک خیره کننده , وجود بخش آنلاین , وجود طیف گسترده ای از سلاح های انفجاری از جمله شاتگان و لانچر , وجود انواع وسایل نقلیه از جمله جت , هلیکوپتر , قایق , ماشین و دوچرخه تندرو و وجود ماموریت های جذاب و چالش برانگیز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . به طور کلی در این نسخه شاهد تحول عظیمی در مکانیک بازی هستیم . به عنوان مثال زیکو توانایی آن را دارد تا با استفاده از قلاب خود کنترل هر شی را در دست گیرد این در حالی است که چتربازی نیز باثبات تر شده و به پلیر ایم اجازه را می دهد تا راحت تر از هوا به دشمنان حمله برد . هرشی که در بازی وجود دارد می تواند توسط قلاب به کار گرفته شود . ساخت این بازی از سال 2012 کلید خورد و کار توسعه آن بر عهده کمپانی نیویورکی Avalanche Studios قرار گرفت و شبانه روز 75 نفر بر روی این پروژه کار می کردند , این اتفاق درحالی رخ داد که استودیو اصلی تیم توسعه در حال کار بر روی Mad Max بود . زماتی که ساخت جهان بازی آغاز شد , استودیو سازنده مجموعه ای از تصاویر مدیترانه را جمع آوری کرد اما به این کار اکتفا نکرد و تیمی را به جزایر دریای مدیترانه فرستاد تا نگاهی اجمالی به منطقه داشته باشند تا بتوانند بهتر محیط بازی را طراحی کنند . تمامی چشم اندازهای بازی از موناکو و منطقه مدیترانه در جنوب الهام گرفته شده است .