اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

LEGO® Star Wars™: The Skywalker Saga

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga برای دوست‌داران مجموعه استار وارز یک نقطه دوست داشتنی است. دقیقا مانند زمانی که از مجموعه فیلم‌های این سری لذت برده و تخیل خودتان را جلا می‌دادید، اکنون می‌توانید بعد از مدت‌ها بازی خوبی از استارز وارز را هم تجربه کنید. اگر طرفدار لگو هستید، چه ترکیبی بهتر از لگو استار وارز می‌توانست هیجان‌انگیزتر باشد؟ لوکاس فیلم و دیزنی مدت‌هاست که این اجازه را به شرکای کاری خود داده‌اند تا از این مجموعه استفاده کرده و آثار ویدیو گیمی خوبی را ایجاد کرده‌اند. این موضوع شاید بتواند ضعف دنیای سینمایی این مجموعه در طی سال‌های اخیر را جبران کند.

این دقیقا همان کاری است که بازی‌های شگفت انگیز لگو استار وارز در گذشته انجام داده‌ و به موفقیت بزرگی هم دست پیدا کرده‌اند. این جدیدترین ساخته جهان لگو استار وارز است و بار دیگر قرار است که با همه جادوگران فضایی و عروسک‌های سخنگو همراه شده و ماموریت‌های خود را در بازی به سرانجام برسانید. اکنون این کار در مقیاسی بزرگ انجام می‌شود و نتیجه نهایی هم یکی از بهترین بازی‌های استار وارز است که تاکنون تجربه کرده‌اید. این بازی به‌نوعی بزرگ‌تر از نامش ساخته شده و TT Games به‌خوبی از آثار سایر سازندگان الهام گرفته و تمامی اشتباهات آن‌ها را کنار گذاشته است. به‌همین دلیل، حتما توصیه می‌کنیم که تجربه این بازی را از دست ندهید.

این بازی نشان داد که ارزش صبر کردن به‌خاطر تاخیرهای پی در پی را دارد و توسعه دهندگان به‌خوبی توانسته‌اند که طی این مدت، یک اثر بیاد ماندنی را تحویل مخاطبین دهند. همان‌طور که می‌دانید، آخرین بازی لگو توسط تیمی ساخته شد که ظاهرا مجبور بوده‌اند بارهای کاری ناسالم و استرس‌زا را تحمل کنند و نگرانی‌های آن‌ها هم اغلب توسط مدیریت نادیده گرفته می‌شد. همین باعث شده بود که بازی آخر این مجموعه نتواند آن‌طور باید موفق عمل کند. به راحتی می‌تواند به بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga لقب یک کارخانه شیرینی پس از قند و عسل داد که پر از نت‌های موسیقی شاد و مفرح بوده و همه کاراکترها سر جای‌شان بهترین عملکرد را دارند.

بازی جهان بزرگی دارد و یقینا در همان ابتدا متوجه این قضیه می‌شوید. جهان آن شبیه به فیلم‌ها نیست و قرار است که تهدید شبح‌ها تا ظهور اسکای واکر را در بازی تجربه کنید. هر قسمت از بازی شامل پنج سطح بوده و مجموعه‌ای از اکشن‌های جهان باز را می‌توانید در بازی دنبال کنید. هر مجموعه از بازی بزرگ‌تر شده و حواس‌تان را به سمت کلکسیون‌ها و پازل‌های پنهان خواهد برد. با تکمیل سطوح و پیشرفت در داستان بازی، قفل مکان‌های بیشتری باز خواهد شد و می‌توانید حتی حالت رایگان کهکشانی را نیز تجربه کنید. مجموعه‌ای از کاراکترهای جنگ ستاره‌ای را می‌بینیم که هر کدام برای ماموریتی ساخته شده‌اند و منتظر هستند تا شما همراه با آن‌ها داستان را پیش ببرید.

با بیش از ۲۷۵ کاراکتر و ۲۰ سیاه برای کشف، بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga موفق شده است که چند ده ساعت تجربه فراموش نشدنی را برای‌تان فراهم کند. محیط‌های عظیم و باشکوه را در بازی می‌بینیم که باید همه معماهای آن را حل کنید. باید به سراغ همه لگوها رفته و از ارتقا دهنده‌های شخصیت استفاده کنید. برخلاف بازی قبلی، این بازی از زاویه دوربین پشتی همراه با کنترل‌های مبارزه‌ای و حرکات پیشرفته‌‌تر و مدرن‌تر استفاده می‌کند. سیستم گان‌پلی بازی دقیقا مشابه با فورتنایت است و با استفاده از یک تنظیم هدف گیری روی شانه می‌توانید آن را دنبال کنید. مبارزات Melee هم با استفاده از یک سیستم ترکیبی ساده دنبال می‌شود و یقینا آن را دوست خواهید داشت. بازی حملات متعدد و توانایی‌های مقابله و دفاع در برابر حمله دشمنان را نیز به شما داده است.

شما هنوز هم می‌توانید از لگوهای کوچک‌تر کمک بگیرید تا ترکیب‌های مختلف را تست کرده و شما از آن‌ها استفاده کنید. این بازی به راحتی لقب زیباترین بازی لگو را به خود اختصاص می‌دهد. اکنون کنترل کامل دوربین در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید جزئیات باورنکردنی از گرافیک را در بازی داشته باشید. می‌توانید دنیاهایی را کشف کنید که از صخره‌ها، صحراهای واقعی و ترکیبی از آجرهای الگویی ساخته شده است. شما در ابتدا بچه‌ای هستید که در حیات خلوت بازی می‌کنید و به ناگهان مجبور می‌شوید که وارد بیایان و جنگل‌ها شده و ماموریت خود را آغاز کنید. در این بازی باید نقطه امنی پیدا کرده و مجموعه بزرگ استار وارز خود را بنا کنید. بازی به‌طرز جذابی در طنز موفق عمل کرده است و همیشه دوست خواهید داشت که در طول کمپین بازی، غرق دیالوگ کاراکترها شده و آن‌ها را اسکیپ نکنید.

در بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga قرار است که خنده و شادی از همان ابتدا برای شما مستولی شده و ارجاعاتی هم به فیلم و سریال‌های این مجموعه داشته باشید. اگر عاشق استار وارز هستید، می‌توانید نسخه لگویی را در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرده و آن را دوست داشته باشید. بازی بسته‌ای خوش ساخت و زیبا است و فارغ از گیم‌پلی بازی، حتی تنها با شوخ‌ها و طنز مجموعه هم کاملا سرگرم خواهید شد. بنابراین، توصیه می‌کنیم که در سال ۲۰۲۲ به سراغ این بازی رفته و حتی اگر از استار وارز متنفر هستید، به‌عنوان یک بازی ویدیویی خوش ساخت می‌توانید از آن لذت ببرید.

جستجو