اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Surviving the Aftermath v1.22.0

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازی Surviving the Aftermath در آینده‌ای پسا آخرالزمانی جریان دارد و باید از طریق عملیاتی در چنین جهانی زنده مانده و از منابع کمیاب هم در محیط استفاده کنید. فرصت‌های خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق آن‌ها می‌توانیم مستعمره نهایی خود را ایجاد کرده و از فجایع دوری کنید. می‌توانید از هم تیمی‌های خود هم مراقبت کرده و از مهارت‌های جنگی یا ساخت و ساز آن‌ها در تیم بهره ببرید. باید تمدن ویرانه‌ای را دوباره ایجاد کرده و آن‌ را به شکوه قبلی‌اش بازگردانید. فراتر از مستعمره‌های خود رفته و تلاش کنید که مناطق بایر را برای جمع‌آوری منابع، دنبال کنید. ملاقات با مستعمره‌های رقیب هم سبب می‌شود که نبردهایی شکل گرفته و تیم قدرتمند، کنترل آن‌ها را برعهده بگیرید.

اسرار بسیار زیادی در این بازی وجود دارد و با شناسایی هرکدام از آن‌ها می‌توانیم شرایط بهتری برای زنده ماندن داشته باشید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سیستم ساخت و ساز و مدیریت یک مستعمره اشاره کنیم که به با حالت خاصی دنبال می‌شود. بازماندگان کم کم خودشان را به شما معرفی می‌کنند و خواهید دید که یک رویداد جدید شروع می‌شود. باید بیش از ۱۳۰ ساختمان را ایجاد کرده و در این دنیای خشن زنده بمانید. خطرات بسیاری در انتظار شما قرار دارد و از فجایای طبیعی گرفته تا حمله گروه‌های دیگر، می‌تواند شما را به کام مرگ اکشاند.

بنابراین، باید تا می‌توانید مدیریت مستعمره خود را همراه با گروه خود انجام داده و از مهارت‌های تیم خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هرکدام از آن‌ها می‌توانند استعدادهای خاصی در بازی Surviving the Aftermath داشته باشند و با انگیزه بالایی در گروه شما اقدام به فعالیت کنند.

جستجو