اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Sifu

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Sifu اثر جدیدی از استودیو اسلوکلپ است که پیش‌تر بازی Absorver را هم روانه بازار کرده بود. این بازی اکشن و سوم شخص را می‌توانید همراه با مبارزات تن به تن و شدید دنبال کنید. شما کنترل یک کارآموز جوان کونگ فو را خواهید داشت که در مسیر انتقام قرار گرفته است. خانواده وی توسط گروه ناشناسی به قتل رسیده است و حال او بدون هیچ متحدی قصد دارد که انتقام بگیرد. او یکی در برابر همه است و باید در برابر دشمنان بیشمار خود قرار بگیرد. تسلط وی به مهارت‌های منحصربه‌فرد سبب شده است که بتواند یک به یک دشمنان خود را از میان بردارد و به جلو برود. او دانش آموخته هنوزهای رزمی است و برای حفظ میراث خانواده خودش تلاش می‌کند.

شما باید همراه با وی به شکار دشمنانش پرداخته و در گوشه‌های شهر پرسه بزنید. از حومه شهر عبور کرده و به سراغ راهروهای سرد برج‌های شرکتی بروید. شما تنها یک روز برای انتقام گیری فرصت دارید و دشمنان‌تان هم گویا تمامی ندارند. هر اشتباهی بهای بزرگی در پی خواهد داشت و باید دقیقا در یک موقعیت مناسب و هوشمندانه قرار بگیرد. از محیط به نفع خود استفاده کرده و سعی کنید که تمرکز خود را از دست ندهید. بقای شما به این مورد بستگی دارد. می‌توانید از سلاح‌های مختلف استفاده کرده و از پنجره، تاقچه و المان‌های دیگر هم برای موفقیت خودتان استفاده کنید.

آموزش در بازی هرگز تمامی ندارد و شما رفته رفته در حال یادگیری هنرهای رزمی خواهید بود. بازی یک بسته سینمایی انحصاری دارد و می‌توانید با کسب اچویمنت‌ها به پاداش بیشتری در بازی Sifu دست پیدا کنید. اصل کونگ فو تمرین است و این شاگرد به‌خوبی به این نکته واقف است. او باید مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را رشد داده و با رسیدن به قدرت درونی، تاکتیک‌های ویرانگری از کونگ فو را روی دشمنان خود پیاده‌سازی کند.

جستجو