اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Serious Sam Siberian Mayhem

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Serious Sam Siberian Mayhem شما را به دنیای جدیدی خواهد برد که سام ماجراجو فصل جدیدی از ماجراهای خود را در آن شروع کرده است. او قصد دارد که به ژنرال خائن رسیده و قدم‌های بزرگی برای نابودی وی بردارد. مناظر وسیعی از روسیه را می‌بینیم که این بازی در آن جریان دارد و شما نیز می‌توانید این ماجراها را یک به یک تجربه کنید. المان‌های متنوعی از جاده‌های طولانی گرفته تا قلعه‌های بزرگ در بازی قرار دارد و می‌توانید به‌عنوان یکی از عاشقان سام ماجراجو آن‌ها را تجربه کنید. همه ماجراهای بازی در قلب کشور روسیه قرار دارد و همان فضای سرد و بی روح را خواهیم دید که مهاجمین بیگانه وارد آن شدند.

بازی پنج سطح جالب به‌همراه دارد و می‌توانیم دنیایی زیبا و بسیار خطرناک را داشته باشیم. از سواحل قطب شمال گرفته تا جنگل‌های متروک در انتظار شما است و باید کم کم وارد دهکده‌های متروکه شده و شهری از ارواح وحشتناک را در آن نابود کنید. از دیگر گزینه‌های جالب بازی می‌توانیم به منطقه سیبری اشاره کنیم که به اندازه کافی بزرگ بوده و شما برای پیروزی و مقاومت در آن کار سختی خواهید داشت. تنها قوی‌ترین روح‌ها در سیبری زنده می‌مانند و کاملا با منتالیست این منطقه آشنا هستند. مجموعه جدیدی از دشمنان را هم در بازی خواهیم دید که هر کدام باس خاصی دارند و باید با استراتژی و سلاح‌های ویژٰه به سراغش بروید.

شما تنها با یک تفنگ می‌توانید در برابر دشمنان خود قد علم کنید. موجودات افسانه‌ای که یادآور آثار قبلی سام ماجراجو هستند هم در این بازی حضور دارند. شما برای تحقق مخرب‌ترین رویاهای خود وارد این بازی شده و می‌توانید مهارت‌های خود را در آن نشان دهید. در میان غریبه‌ها حرکت کرده و سعی کنید قبل از اینکه کیهان در بازی Serious Sam: Siberian Mayhem به پایان راه خود برسد، باس بازی را شکست دهید.

جستجو