اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

God of War

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

سرانجام نسخه PC بازی محبوب God of War منتشر شد. در این نسخه، شما می‌توانید در مسیر ماجراجویی کریتوس و آتریوس در سراسر قلمروهای نورس از تمام پتانسیل دوربین سینمایی و بدون برش ما لذت ببرید و همچنین از رزولوشن ۴K واقعی در دستگاه‌های پشتیبانی شده و نرخ فریم غیر قفل شده بهره ببرید. گاد آو وار برای کامپیوترهای شخصی، طیف گسترده‌ای از تنظیمات گرافیکی مختلف خواهد داشت. بازیکنان با کامپیوترهای شخصی قوی می‌توانند انتظار سایه‌های با وضوح بهتر و بازتاب‌های تصویر ارتقاءیافته‌ای‌‌ را داشته باشند.

همچنین یکی از بهترین ویژگی‌های نسخه‌ی کامپیوتر بازی God of War این است که به‌صورت کامل از تکنولوژی DLSS انویدیا پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این بازی قرار است از تکنولوژی Nvidia Reflex برای تأخیر بهتر استفاده کند. سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی گاد آو وار از نسبت تصویر اولترا واید (۲۱:۹) پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر پشتیبانی از کیبورد و دیگر دسته‌ها، می‌توانید با دوال‌شاک یا دوال‌سنس به تجربه‌ی بازی گاد آو وار روی کامپیوترهای شخصی بپردازید.

نسخه جدید بازی God of War تقریبا تمامی المان‌های گذشته‌اش را که روی یک کمربند به دور کمرش بسته شده بود باز کرد و انگار یک نفس راحت کشید. همه چیز روی این کمربند سوار بود، دوربین ثابت، داستان انتقام و خشونت، دنیای تکراری یونان و سبک مبارزاتی که از شدت تکرار دیگه نای زدن دکمه‌ها را نداشتیم. اما حال سانتا مونیکا با تمام شجاعت، تک تک المان‌های گذشته را دور ریخت و چیزی تحویل داد که حالا می‌تواند برای سال‌های سال باز هم موفقیت‌های بی‌شماری را برای مجموعه God of War رقم بزند.

شگفت‌انگیزترین تغییری که گاهی شما را حتی بهت زده می‌کند، تغییرات اساسی خدای جنگ ما، یعنی خود کریتوس است. تا قبل از انجام بازی، کاملا تصور یک کریتوس آرام که دیگر به دنبال خشم و خشونت و انتقام نیست، سخت و غیر ممکن بود. کریتوسی که در نسخه جدید با آن رو به رو می‌شویم، به دنبال خدایان نیست، نه مشکلی با آن‌ها دارد و نه کاری به کارشان. او به دنیای نورس قدم گذاشته تا همانند یک فرد عادی در کنار همسر اسرارآمیزش زندگی کند و پسرش را بزرگ کند. حال طی اتفاقاتی نامعلوم، همسر کریتوس دیگر زنده نیست. حالا کریتوس مانده و پسری به نام آترئوس که باید او را برای دنیای خوش آب و رنگ اما بی‌رحم نورس تربیت کند.

داستان بازی در ابتدا ساده به نظر می‌رسد. کریتوس باید به همراه پسرش آخرین خواسته همسر و مادری مرده را به سرانجام برسانند؛ بردن خاکسترش به بالاترین قله دنیای نورس. چرا یک مادر باید چنین خواسته سختی داشته باشد؟ خب این سوال، جواب شگفت‌انگیزی دارد که در پایان بازی به آن خواهید رسید و مو به تن‌تان سیخ خواهد کرد. اما کافی است این را بدانید که داستان بازی God of War با تمامی پیچش‌های خود، با تک تک جزییات ریز داستانی که در گوشه و کنار دنیای نورس به گوشتان می‌خورد یا به چشم می‌بینید، همه و همه شگفت‌انگیز هستند. داستان نسخه جدید God of War، به دور از هر گونه انتقام و خشونتی که با نام این مجموعه عجین شده بودند، بی‌نظیر و در نوع خود بهترین است.

جستجو