اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Final Fantasy VII Remake Intergrade

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

جدا از داستان و داستان‌سرایی، گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade موردی است که به‌خوبی شما را سرگرم می‌کند. FFVII دارای نبردهای نوبتی با ساختار ATB بود. بدین صورت که باید منتظر می‌ماندید تا نوار کاراکترهای تیم شما پر شود و سپس دستورها مورد نظر خود را اعمال کنید. این در حالی است که در نسخه بازسازی شده، شاهد نبردهایی کاملا مدرن هستیم که با سیستم ATB ترکیب شده است. به‌عبارتی سیستم مبارزات FFVII Remake را می‌توان کامل‌ترین سیستم مبارزه‌ای در تمامی نسخه‌های فاینال فانتزی با ظاهری مدرن دانست.

یکی از مواردی‌که در گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade نقش کلیدی را ایفا می‌کند، متریا (Materia) انتخابی شما برای سلاح و وسایل جانبی کاراکترها است. متریاها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. بعضی از آن‌ها جادوهای جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این در حالی است که بعضی دیگر از متریا‌ها هم حالت Passive هستند و تغییراتی را در وضعیت دفاعی و تهاجمی بازیکن به‌وجود می‌آورد. استفاده از متریا‌ها موردی است که برد و باخت شما در مبارزات، حتی نبرد با دشمنان عادی را رقم می‌زد و روی سیستم مبارزات تاثیر گذار هستند.

تبدیل کردن ۵ تا ۱۰ ساعت اول بازی اصلی که در میدگار جریان دارد و مسیری خطی را دنبال می‌کند، به یک اثر کامل با مدت‌زمان به‌طور ۳۰ تا ۴۰ ساعت کار دشوار و چالش‌برانگیزی است که نومورا و گروهش قادر به انجام آن بوده‌اند؛ بااین‌حال، مشخصاً این قضیه برای بازی بهایی هم داشته است. نکتهٔ تحسین‌برانگیز این است که «فاینال فانتزی ۷ ریمیک» همانند قسمتی از یک سریال نیست بلکه تجربه‌ای مشابه یک فصل کامل از میان چند فصل یک سریال را به مخاطبش القا می‌کند و نقاط شروع، اوج و پایان مشخص خود را دارد. نسخهٔ ریمیک، همانند عنوان اصلی با مأموریت نابود کردن راکتور بخش شماره ۱ شهر میدگار شروع می‌شود و در ادامه این قضیه با ماجرای اصلی بازی که احتمالاً بسیاری بیش و کم درباره‌ٔ آن‌ می‌دانند ادامه می‌یابد.

هستهٔ داستان بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade تا قبل از پایان بحث‌برانگیزش، شباهت زیادی به نسخهٔ اصلی دارد و غالباً همان ماجرا را دنبال می‌کند و فقط در جزییات یا بخش‌های اندکی تفاوت‌هایی داشته یا چیزهای جدیدی به آن اضافه کرده که در بیش‌تر موارد هم در آن‌ موفق بوده و حتی توانسته به داستان و به‌ویژه شخصیت‌های آن عمق بیش‌تری ببخشد. ازآنجایی‌که قسمت اول ریمیک در میدگار جریان دارد و بخش ابتدایی اثر را پوشش می‌دهد، اسکوئر انیکس بر ساختار خطی بازی پایبند بوده و حتی طراحی مراحل این بخش هم بر این اساس شکل گرفته است.

 

جستجو