اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Bus Simulator 21

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Bus Simulator 21 را می‌توانیم جامع‌ترین تجربه برای علاقه مندان اتوبوس رانی بدانیم. پیشرفته‌ترین ناوگان حمل و نقل را در این سری تجربه خواهید کرد و بیش از ۳۰ نوع اتوبوس در این بازی وجود دارد که از برندهای مختلفی مانند ولوو و اسکانیا هم در آن حضور دارند. می‌توانید اتوبوس‌ها را راهی جاده‌ها کرده و ماموریت‌های خود را انجام دهید. می‌توانید در سطح شهر مسافرین را جا به جا کرده یا به سراغ حرکت در جاده‌های بین شهری بروید. بازی در این نسخه از نقشه کاملا جدیدی استفاده می‌کند که بسیار زیبا و چشم‌گیر است و در ایالات متحده قرار دارد. می‌توانید زندگی روزمره هیجان انگیزی را بدین واسطه تجربه کنید.

در این بازی می‌توانید در تفرجگاه‌های مختلف ایست کنید تا مسافرین شما از آن لذت ببرند. طیف وسیعی از بازیکنان در این بازی حضور دارند و می‌توانند تجربه‌ای کاملا جدید به شما بدهند. مدیریتی یکی از المان‌های اصلی این بازی است و باید فراموش نکنید که یک راننده توانا هستید و ممکن است که چالش‌های زیادی مانند حالت‌های مختلف آب و هوایی را در این بازی داشته باشید. در این بازی باید از پشت میز خود بلند شده و به دل مشکلات بزنید. ویژگی‌های خودکار سازی این بازی هم به شما کمک می‌کند که برخی از وظایف را خودتان را برعهده گرفته و برخی دیگر را به افرادی که استخدام کرده‌اید بسپارید.

در این بازی تجربه رانندگی اتوبوس به‌شکل واقعی و شبیه‌سازی شده در اختیار شما قرار گرفته است و سازندگان تضمین کرده‌اند که همه المان‌های یک اتوبوس رانی واقعی را در بازی Bus Simulator 21 پیاده‌سازی کرده‌اند. همین موارد کافی است تا چندین روز و حتی چندین ماه از اتوبوس رانی در آمریکا لذت ببرید.

 

جستجو