اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Shadow Tactics Aikos Choice

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Shadow Tactics Aikos Choice درواقع یک اکسپنشن مجزا از فرنچایز موفق شادو تاکتیکز می‌باشد که در ژانر اکشن و استراتژیک منتشر شده است. این بازی شما را به دنیای زیبای ادو ژاپن بازمی‌گردازند. در اوایل دوره ادو، اتفاقات این بازی در کشور ژاپن رخ می‌دهد و یک تجربه استراتژیک و مخفی کاری را خواهید داشت که داستان نابی را هم به همراه دارد. یکی قهرمانان بازی در بطن اصلی این داستان قرار دارد و او، استاد استتار در موقعیت‌های مختلف است. او می‌تواند حواس دشمنانش را پرت کرده و به سمت جلو حرکت کند. او آیکو نام دارد و زندگی قبلی وی هم پر از ماجراهای مختلف بوده است. او همه چیز را به چالش کشیده است و قرار بر این است که همراه با همراهان مرگبارش، به دنبال شکار باشد. تیمی متشکل از پنج قاتل منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که آیکو باید به سراغشان برود.

در سبکی که بازی برای شما در نظر گرفته است، باید در بین سایه‌ها پنهان شده و همراهان خود را هم در محیط استتار دهید. شخصیت دیگری هم در بازی وجود دارد که هایاتو نام داشته و یک نینجای چابک و تمام عیار است. او با شمشیر و شوریکن حرکت کرده و در سکوت کاهرای خود ار انجام می‌دهد. سامورایی دیگر هم موگن نام دارد و رویکرد قهرمانانه‌تری نسبت به بقیه دوستان خود دارد. او می‌تواند چندین دشمن را به‌صورت همزمان به قتل برساند. یوکی هم یک دزد جوان است که تله گذاری کرده و دشمنانش را به سرنوشت مرگبارشان هدایت می‌کند. تاکوما یک تیرانداز عاقل است که از تفنگ خود استفاده می‌کند و به همراهان خود هم وفادار است

شما در این بازی باید سبک بازی خود را تعیین کرده و به پایگاه دشمن حمله کنید. شهرهای پر جنب و جوشی در بازی Shadow Tactics: Aiko’s Choice وجود دارد که امکان تله گذاری و انجام حرکات استراتژیک به‌صورت مختلف در آن فراهم شده است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. بنابراین از مهارت‌های خود استفاده کرده و به جلو بروید.

 

جستجو