اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Gear Club Unlimited 2 یکی از تجربه‌های خاص و جذابی است که جس جدید رانندگی را برای شما به همراه خواهد داشت. جاده‌های سرد و گرم بسیاری در بازی وجود دارد که چالش سرعت و استقامت را از بازیکنان می‌گیرد. همیشه باید با بهترین اتومبیل خود راهی میدان شده و فراموش نکنید که تسلط بیشتر، در برتری یافتن شما به رقبا کمک خواهد کرد. باید سوار بر پورشه‌های افسانه‌ای شده و با فعال کردن قابلیت توربو آن‌ها، به بالاترین سرعت ممکن برسید. ماشین‌هایی از برندهای دیگر مانند فورد هم در این بازی وجود دارند که در مسابقات قهرمانی، می‌توانند بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارند.

در این بازی، محیط‌های غنی را می‌بینیم که با گرافیک بسیار خوبی بازسازی شده‌اند و رانندگی تجربه‌ای سخت و چالش برانگیز خواهد بود. در حالت کریر، می‌توانید رانندگان کاریزماتیک دیگر را به چالش بکشید. آن‌ها از ملیت‌های مختلف هستند و هر کدام می‌توانند سبک متفاوتی در رانندگی داشته باشند. تیم مسابقه‌ای خود را تشکیل داده و با برنده شدن، کمک کنید که از ورزشکستگی نجات پیدا کنید. همه چیز می‌تواند خیلی سخت و سریع دنبال شود، اما کم کم عادت کرده و چشم بسته رانندگی خواهید کرد. باشگاه شما به مدیریت نیاز دارد و باید بهترین ماشین‌ها را دور هم جمع کنید. می‌توانید در چنین شرایطی در صدر رقابت‌ها قرار گیرید.

از گاراژ خود برای زیباسازی و افزودن قطعات به ماشین‌های خود استفاده کرده و فراموش نکنید که در طول مسابقات، هرچه بیشتر برحسب استراتژی رقابت‌ها، ماشین‌های خود را ارتقا دهید. ساعت‌ها رانندگی سریع می‌تواند تجربه متفاوتی در این سبک برای شما داشته باشد و این کل چیزی است که بازی Gear Club Unlimited 2 روی آن استوار شده است.

 

جستجو