اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Nerf Legends

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازی Nerf Legends شما را به دنیایی آینده نگرانه و علمی تخیلی سوق می‌دهد که در آن با لشکر بزرگی از دشمنان خود روبرو خواهید شد و می‌توانید با باس‌های بسیاری هم نبرد داشته باشید. سلاح‌هایی که در اختیار دارید، نمادین هستند و دشمنان را به سبک مهیبی می‌توانند نابود کنند. چالش‌هایی در بازی وجود دارد که از محیط‌های بی نظیر عبور پیدا کرده و شگفت انگیزترین سیستم نبرد و پرواز را در اختیار شما می‌گذارد. بازی دارای مهارت‌های جذابی است و شما را به افسانه تبدیل خواهد کرد. می‌توانید به محاصره قلعه پرداخت و مسابقاتی را در قالب راگناروک انجام دهید. بازی امکان جمع‌اوری پاور آپ‌های مختلف را فراهم کرده است و می‌توانید از قابلیت‌های مغناطیسی کاراکتر خود استفاده کنید.

در این بازی پازل‌های جالبی هم وجود دارد که برای عبور از یک مرحله لازم و ضروری هستند. با شکست دادن نرف‌های مختلف می‌توانید جوایزی را پیدا کرده و از آن‌ها برای ارتقا کاراکتر خود استفاده کنید. نبردها در قالب تیم‌های ۴ در برابر ۴ هم می‌تواند دنبال شود و می‌توانید بعد از کسب مهارت در بخش کمپین، به سراغ نبردهای چند نفره بروید. می‌توانید از شخصیت‌های خود را برای سفارشی سازی آواتار خود هم استفاده کرده و از نمایش آن‌ها به بازیکنان دیگر لذت ببرید. بازی جذابیت‌های بالایی دارد و یقینا آن را دوست خواهید داشت.

بازی محیط‌های بزرگ هم دارد که هر کدام شخصیت‌های منحصربه‌فردی را در خودی جای داده است و شناسایی توانایی‌های آن‌ها برای چیره شدن لازم و ضروری خواهد بود. بازی در یک فضای علمی تخیلی جریان دارد و می‌توانیم این ویژن را داشته باشیم که در آینده شاهد چنین نبردهایی در گستره‌ای بسیار بزرگ خواهیم بود.

جستجو