اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Motorcycle Mechanic Simulator 2021

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Motorcycle Mechanic Simulator 2021 یک سیستم شبیه‌سازی برای علاقه‌مندان موتورسواری فراهم کرده است و می‌توانید امپراتوری مکانیکی موتور سیکلت خودتان را راه‌اندازی کنید. باید از یک گاراژ کوچک شروع کرده و آن را یک به یک ارتقا دهید. می‌توانید از امکانات بزرگ‌تر هم شروع کرده و سفارش بیشتری از مشتریان خود دریافت کنید. می‌توانید موتورهای قدیمی را پیدا کرده و با سرهم کردن قطعات مختلف روی آن‌ها، زندگی جدیدی را برای‌شان فراهم کنید. این بازی شبیه‌ساز بسیار قدرتمندی است که در اختیار شما قرار گرفته و ساعت‌ها می‌توانید با آن سرگرم شوید. بازی المان‌های بسیار جذابی دارد و موتور سواری شما را ارتقا خواهد داد.

می‌توانید با سعی بیشتر، قطعات بیشتری را برای موتور سیکلت خود فراهم کرده و از آن‌ها برای قدرتمندکردن بیشتر موتور خود استفاده کنید. موتورهایی از برندهای متنوع در این بازی وجود دارد و تا حد امکان می‌توانید آن ها را سفارشی سازی کنید. در ادامه هم می‌توانید سفارش‌های بیشتری را از مشتریان خود دریافت کرده و تجهیزات آن‌ها را فراهم کنید. هرچه قدر که پول بیشتری داشته باشید، می‌توانید موتورهای بهتری را برای مشتریان فراهم کرده و تبلیغات خود را هم توسعه دهید. می‌توانید در جستجو برای قطعات خاص، به اسکاتی‌ها رفته و تجهیزات مدنظر خود را از آن‌ها پیدا کنید.

امکان رنگ آمیزی موتور هم با روش‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید قطعات را توسط خودتان سفارشی سازی کنید. می‌توانید مغازه خود را زیبا کرده و مبلمان و المان‌های دیگر را در آن قرار دهید تا در بازی Motorcycle Mechanic Simulator 2021 بیشتر غرق شده و هرچه بیشتر امپراطوری خود را به سلیقه‌تان نزدیک‌تر سازید.

جستجو