اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Bright Memory: Infinite

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دانلود-بازی-Bright-Memory-Infinite

 

داستان بازی Bright Memory Infinite در سال ۲۰۳۶ جریان دارد. جایی که پدیده عجیبی توسط دانشمندان کشف شده است و نمی‌توانند توضیحی برایش پیدا کنند. این پدیده در آسمان‌های سرتاسر جهان روی داده است و سازمان تحقیقات علوم ماورالطبیعه هم عواملی را برای بررسی این پدیده به مناطق مختلف ارسال کرده‌اند. این پدیده به زودی کشف خواهد شد و مربوط به یک راز باستانی است که تاریخ ناشناخته‌ای از دو جهان را در شرف آشکار قرار می‌دهد. گیم‌پلی این بازی ترکیبی از ژانرهای شوتر و اول شخص و اکشن است و می‌تواند تجربه‌ای با آدرنالین بالا را برای شما داشته باشد. شما باید مهارت‌های خود را ترکیب کرده و به سراغ دشمنان خود بروید.

در این بازی می‌توانید شمشیر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با عبور از بین انبوهی از دشمنان، تیرهای آن‌ها را دفع کنید. می‌توانید سلاح‌هایی را در بازی داشته باشید که قابل سفارشی سازی هستند و مهمات آن‌ها را هم می‌توانید از مسیر خود پیدا کنید. در بین بمب‌های آتش‌زا، می‌توانید حرکت کرده و اجازه ندهید که آن ها تاثیری روی شما بگذارند. می‌توانید متناسب با شرایط خود، سلاح‌های بهتر را انتخاب کرده و سبک بازی خود را جلو ببرید. این بازی دنباله‌ای برای نسخه قبلی است و دنیای کاملا جدیدی را برای شما شکل داده است که می‌توانید در ان حرکت کنید. بازی سیستم نبرد بهبود یافته‌ای داشته و طراحی مراحل هم زیباتر شده است.

محتواهای جالبی به آن اضافه شده است و شاهد زیاد شدن راه‌هایی هستیم که شما بتوانید منابع مورد نیاز خود را از آن کسب کنید. در بازی Bright Memory Infinite می‌توانید فرایند گیم‌پلی بازی را درک کرده و مطالبق با آن در جهان بازی حرکت کنید.

 

 

جستجو