اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Shadow-of-the-Tomb-Raider-Definitive-Edition

 

 

بازی Shadow of the Tomb Raider از جایی آغاز می‌شود که لارا و جونا در حال سفر هستند و به دلیل شدت گرفتن طوفان هلیکوپتر آن‌ها سقوط کرده و لارا همراهانش را گم می‌کند. اما آن‌ها به چه دلیل و به کجا در حال سفر هستند؟ بازی بای یک فلش بک به این سوال ما پاسخ می‌دهد. داستان بازی باز هم مربوط به لارا و انجمن Trinity می‌شود که می‌خواهند دنیا را نابود کنند. البته این بار این برداشتی است که لارا از صحبت‌های دکتر دومینگز داشته و ما نیز این برداشت را باور داریم.

در ابتدای بازی لارا یک خنجر باستانی را پیدا کرده و آن را می‌دزدد عملی که سبب ایجاد یک سونامی در مکزیک می‌شود و لارا پس از نبردی سخت، در نهایت به اجبار خنجر را به دکتر دومینگز تقدیم می‌کند. داستان بازی کماکان عالی به نظر می‌رسد و نسبت به نسخه‌های قبلی افت نداشته است. به بهترین شکل ممکن در Shadow of the Tomb Raider به شخصیت‌ها پرداخته شده و در مورد گذشته آن‌ها مطالبی وجود دارد که با خواندنشان می‌توانید اطلاعات خود را بالاتر ببرید.

اگر Shadow of the Tomb Raider را مستقل از دو نسخه قبل بدانیم بدون شک تجربه‌ای عالی خواهد بود اما با توجه به دو نسخه قدرتمندی که قبل از SotTR منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد این نسخه قدمی رو به جلو برای سازندگان نیست. تقریبا تمام المان‌های نسخه‌های قبلی در این نسخه نیز تکرار شده‌اند که خب مسئله‌ای نیست! مشکل اینجاست که بازی در زمینه گیم پلی چیز جدیدی برای ارائه ندارد و به جز تغییراتی کوچک اما مثبت در زمینه مخفی‌کاری، Shadow of the Tomb Raider نسخه‌ای دقیقا مشابه با نسخه‌های قبلی و بدون تغییر است.

 

 

جستجو