اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Resident Evil Village

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دانلود-بازی-Resident-Evil-Village

 

رزیدنت ایول ۸ یک دنباله مستقیم برای Resident Evil 7 بوده و داستان ایتن وینترز را دنبال می‌کند، ولی هدف بازیکنان تغییر کرده است. در بازی Resident Evil Village شما باید روستا را از شر موجودات عجیب و غریب نجات دهند. برخلاف RE 7 که هدف بازیکنان فقط بقا و فرار بود، این بار بازیکنان نقش مهاجم را دارند. تاکنون ۴۶ نقد و بررسی از رزیدنت اویل ۸ منتشر شده و این بازی توانسته متای ۸۵ از ۱۰۰ را به دست آورد.

 Resident Evil Village بهترین ویژگی‌های این فرانچایز در ۲۵ سال گذشته را با هم ترکیب می‌کند و این ماجراجوی، طرفداران سبک وحشت و هم اکشن را راضی نگه می‌دارد. محیط‌های بزرگ بازی نیز اجازه گشت و گذار و پیدا کردن آیتم‌ها مختلف را به بازیکن می‌‌دهد. کمپین بازی نیز خوب بوده و بازیکنان می‌توانند اسلحه‌های خوبی پیدا کنند. RE 8 بهترین ورژن موجود از این فرانچایز است (نقد از PlayStation Universe با اعطای نمره ۹۰).

وقتی دشمنان در بازی Resident Evil Village کشته می‌شوند، مانند Resident Evil 4 تنها پول از خودشان به جا نمی‌گذارند، بلکه آیتم‌های دیگری هم روی زمین باقی می‌مانند که بازیکن می‌تواند با جمع کردن و استفاده از آن‌ها در بخش ساخت و ساز، اقدام به ساختن آیتم‌های مختلف کند. دشمنان در این بازی، نسبت به بازی Resident Evil 7 بسیار متفاوت هستند و حرکات کاملا جدیدی دارند. بازی در زمستان جریان دارد و تمام بخش‌های دهکده پوشیده از برف هستند، اما در چنین شرایطی، برخی از دشمنان بازی بدون لباس دیده می‌شوند. طبق صحبت‌های کانو، شخصیت اصلی بازی یعنی «ایتن وینترز» سلاح‌ها و مهمات اندکی در اختیار دارد و به همین خاطر باید از محیط اطرافش برای نابود کردن دشمنان یا مسدود کردن مسیر آن‌ها استفاده کند.

 

تصاویر-بازی-Resident-Evil-Village
تصاویر-بازی-Resident-Evil-Village
تصاویر-بازی-Resident-Evil-Village
تصاویر-بازی-رزیدنت-ایول-ویلیج
تصاویر-بازی-رزیدنت-ایول-ویلیج
تصاویر-بازی-رزیدنت-ایول-ویلیج

جستجو