اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Samurai Shodown

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot

 

نسخه ریبوت بازی محبوب Samurai Shodown که تا حدود ژوئن ۲۰۲۱ در انحصار اپیک استور است، از سیستم امنیتی این شبکه بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کند که روش اعتبارسنجی منحصربه‌فرد خود را دارد. اما روشی برای کرک‌کردن این سیستم توسط Nemirtingas بدست آمد که پس از گذشت یک ماه از ایده اولیه، بالاخره روشی کاملا آفلاین برای کرک‌کردن این بازی حاصل شد. البته “Nemirtingas” قول داده که کرک آنلاین خود را به‌زودی نیز منتشر کند که قابلیت اجرای بخش آنلاین بازی را نیز دارد. در حال حاضر، بخش آفلاین بازی و قابلیت مسابقه دادن با سایر یوزرها از طریق LAN در دسترس است. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

این بازی دوازدهمین ورودی به دنیای Samurai Shodown می باشد. اولین نسخه این سری در ۷ ماه July سال ۱۹۹۳ عرضه شد و دنیا و جهان خود را برای نخستین بار به گیمر ها نشان داد. این بازی یک Reboot از سری Samurai Shodown بوده که این بار سبک مبارزه ایی دو بعدی به یک دنیای سه بعدی قدم گذاشته و رنگ و رخصار جدیدی به خود دیده است.

داستان های SAMURAI SHODOWN، در قرن ۱۸ میلادی در طول دوره Sakoku یا تعطیلات ژاپن(که به دوره انزوای ژاپن معروف است) رخ می دهند. چنانکه که شخصیت های خارجی بازی، اهل مکان هایی بودند که در آن بازه زمانی وجود نداشته اند. همچنین هیولا ها و موجوداتی تخیلی نیز قسمتی از بازی را به خود اختصاص داده اند. داستان هر بازی کاملا متفاوت است، اما هر داستان حول گروهی از کاراکتر های کلیدی می چرخد و منطقه ایی مشخص در ژاپن را به خود اختصاص می دهد. بازی Samurai Shodown در این حین تصاویری از فرهنگ و زبان ژاپنی را به صورت بین المللی با ویرایش های کوچکی نشان می دهد.

داستان بازی Samurai Shodown Reboot مارا به سال ۱۷۸۷ می برد جایی که Matsudaira Sadanobu به عنوان مشاور Shogun منصوب شده بود. در دوره ایی که به اصلاحات پرداخته می شد ولی در عین حال قحطی، آتش سوزی و ویرانی همه جا را فرا گرفته بود. ابر های تاریکی در دل سرزمین رخنه کرده بودند و فضای تاریکی و پژمرده ایی را پدید آورده بودند. این مضمون بازی است که کاراکتر های متعددی با طرز فکر های متمایز از دیگری را خلق کرده است.

 

تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot
تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot
تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot
تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot
تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot
تصاویر-بازی-SAMURAI-SHODOWN-Reboot

جستجو