اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Rogue Company v1008

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Rogue-Company

 

ازی Rogue Company به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید ماموریت‌های اکشن و هیجان انگیز آن را دنبال کنید. نسخه ای که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا ششم جولای ۲۰۲۱ – پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ می باشد دنیا به شما نیاز داشته و فقط بهترین افراد می‌توانند در این مراحل پیروز شوند. نمایندگانی در قالب شرکت نخبگان Rogue وجود دارد که شما هم عضوی از آن هستید و باید بتوانید در حالت‌های مختلف بازی را ادامه داده و پیروز رقابت‌ها شوید. زره و سلاح خود را برداشته و در دنیای سرکش بازی حرکت کنید تا بتوانید بیشترین حجم از دشمنان خود را نابود کنید. بازی حالت‌های متنوعی دارد و به‌صورت اعتیادآوری می‌توانید آن را دنبال کنید.

بازی Rogue Company گرافیک جذاب و ساده‌ای دارد و میمیک انیمیشن‌ها نیز مطابق آثار شاخص نسل بازی‌های امروزی است. شما می‌توانید پیشروی خود را ادامه داده و از سبک اکشن سریع آن نهایت لذت را ببرید. در این بازی باید سرعت بسیار بالایی داشته و بتوانید حرکت خود را کنترل شده جلو ببرید. سادگی حرکات هرکدام از شخصیت‌ها دیده می‌شود، اما جنبه اعتیادآور بودن بازی همچنان حفظ شده است و می‌توانید ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرید.

بازی موسیقی بسیار خوبی هم دارد و می‌توانید در حین تجربه اکشن بازی، از شنیدن آن لذت ببرید. المان‌ها و سلاح‌های متنوعی در بازی وجود دارد که می‌توانید به‌صورت تیمی از آن‌ها استفاده کرده و همچنان بر تیم دشمن پیروز شوید. بازی شم مخفی کاری بسیار خوبی هم دارد، اما باید صبر و حوصله لازم را برای آن داشته باشید. سعی کنید که دوستان خود را هم به این بازی دعوت کرده و به صورت گروهی در نبردها حضور داشته باشید. بدین ترتیب هماهنگی بیشتری در طول نبردها خواهید داشت.

 

 

تصاویر-بازی-Rogue-Company
تصاویر-بازی-Rogue-Company
تصاویر-بازی-Rogue-Company
تصاویر-بازی-Rogue-Company
تصاویر-بازی-Rogue-Company
تصاویر-بازی-Rogue-Company

جستجو