اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Yakuza Like a Dragon

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-yakuza-like-a-dragon

 

در بازی Yakuza Like A Dragon داستان ایچیبان کسوگا را خواهیم داشت که عهده‌دار یک خانواده یاکوزای درجه یک در توکیو است و نارضایتی‌های بزرگی این خانواده را تهدید می‌کند. او پس از سقوط به‌خاطر جرمی که مرتکب نشده بود، بار دیگر به ۱۸ سال زندان محکوم شده است. اما هرگز ایمان خود را از دست نمی‌دهد و با وفاداری به وقتی که داشته است، سعی دارد که به جامعه بازگشته و دریابد که چگونه می‌تواند همه چیز را به حالت عادی خود بازگرداند.

او از همان ابتدا درمی‌یابد که کسی در خارج منتظر او نیست و قبیله‌اش توسط مردی که بیشتر همه به او احترام می‌گذاشت، نابود شده است. او یک حس خیانت به خودش دست می‌دهد و قصد پیدا می‌کند که بازگشته و همه چیز را به حالت عادی خود بازگرداند. او گیج و تنها مانده است و قصد دارد که با همچنین وضعی ماموریت خود را آغاز کند. او با این کار می‌تواند واقعیت را کشف کند.

واقعیت بازی Yakuza Like A Dragon این است که خانواده‌اش با خیانت مواجه شده است و می‌تواند با کشف حقایق، زندگی خود را بار دیگر پس بگیرد. شما تنها باید به یک قهرمان تبدیل شده و به محرومان شهر در سفر خود کمک کنید. در این بازی می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا با کمک اژدهای خود، در مبارزات پویا و نقش آفرینی بازی شرکت کنید. نبردهای RPG بازی حس و حال جذابی به شما انتقال می‌دهند و می‌توانید از بین ۱۹ شغلی که به‌صورت منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد، انتخاب کنید.

این نقش‌ها از بادیگارد گرفته تا موزیسین را شامل می‌شود و می‌توانید از سلاح‌های خود در میدان نبرد بازی استفاده کنید. برای ترکاندن جمجمه‌ها می‌توانید از ابزارهای خود کمک گرفته و هیچ نیازی به دیگران نداشته باشید. تنها کافی است که وارد زمین بازی شده و یکی از بازی‌های کلاسیک سگا را تجربه کنید. با استراحت مردم محلی را دور هم جمع کرده و سعی کنید که در اطراف گروه‌های یوکوهامایی رقابت داشته باشید. می‌توانید ۵۰ آیتم جدید و نو نیز در بازی پیدا کنید.

 

 

تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon
تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon
تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon
تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon
تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon
تصاویر-بازی-Yakuza-Like-a-Dragon

جستجو