اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی Red Faction Guerrilla ReMarstered برای PC

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بازی Red Faction Guerrilla ReMarstered برای PC :

تعداد حلقه بازی : 8 DVD

 

نام بازی : Red Faction Guerrilla

نام بازی (فارسی) : ارتش سرخ : پارتیزان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2009

شرکت سازنده : Volition

منتشر کننده : THQ

سبک بازی : سوم شخص و اکشن

 

اگر به سبک بازی توجه کرده باشید کمی باعث تعجب است که یک بازی بر گرفته از چهار سبک مختلف باشد . بله بازی مورد نظر ما بسیار بازی بزرگ و عجیبی به نظر می رسد . منظور از تخریبی در بازی این است که تمام ساختمان ها و اشیا ،ماشین ها ، برج ها و تمامی فیزیکی که در بازی به کار رفته اند قابل تخریب هستند . بله درست فهمیدید فیزیکی که در این بازی به کار رفته است در هیچ بازی مشابه به کارنرفته ، و این بازی در این مورد در رده اول بازی
سازی قرار گرفته است . مهمترین سلاح شما در بازی چکش است که نماد بازی محسوب می شود ، می توانید با یک چکش پایه های یک برج بزرگ را از بین ببرید تا به چشم ببینید که برج به چه زیبایی سقوط می کند و به خاکستر تبدیل می شود . لذت از بین بردن و خراب کردن در بازی بسیار زیا و لذت بخش است به طوری که تا مدت های مدیدی از این خسته نخواهید شد . محیط بازی بسیار بزرگ و به سبک open world بنا شده است که شما یک gta واقعی در احساس کنید و با حال و هوای سیاره مریخ که اکثر مناطق آن قرمز رنگ به نظر می رسد .

بازی RF: Guerrilla در سال ۲۲۰۸ یعنی ۵۰ سال بعد از شماره اول RF و چیزی حدود ۴۵ سال بعد از شماره دوم RF اتفاق می افتد . نیروهای همان (EDF (Earth Defense Force که در شماره اول به عنوان بیگانگان شناخته می شدند در این شماره تغییراتی کرده اند . EDFها انسان ها را دزدیده و آنها را مجبور به کار کردن جهت منافع خود می کنند . می توان گفت که EDFها دشمنان اصلی در نسخه RF: Guerrilla نیز هستند . در این نسخه بازیباز در نقش کاراکتر مردی به نام Alec Mason ایفای نقش می کند. او معمولآ ژاکتی سبز رنگ و نوعی شلوار مخصوص را به تن دارد . او مردی با گذشته ای کاملاً نامعلوم است ولی به طریقی به جنگ با EDFها پرداخته و یکی از ارکان گروه دوباره تشکیل شده ی Red Faction شده است .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (64bit)
Processor: Intel or AMD Dual Core CPU 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10 Feature Level AMD or NVIDIA Card with 1 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 32 GB available space

 

جستجو