اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی South Park - The Fractured but Whole برای PC

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازی South Park - The Fractured but Whole برای PC :

تعداد حلقه بازی : 4 DVD

 

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ubisoft San Francisco

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : نقش آفرینی

 

داستانی سراسر هیجان و ترس همراه با جذابیت های عنوان South Park در انتظار شماست! بازی جدید South Park The Fractured But Whole پس از ماه ها انتظار به بازار عرضه شد. در این بازی شما باید با کمک Coon و دیگر دوستان او درگیر یک ماجرایی جنایی و جذاب شوید. این گروه توسط شخصی به نام Eric Cartman گرد هم آمده اند تا یکی از به بهترین گروه های جرم شناسی را تشکیل دهند. شخصیت Coon نیمی انسان و نیمی راکون است. در این نسخه از بازی شما به عنوان یک شخصیت جدید وارد بازی می شوید و با افراد قبلی داستان در تعامل هستید. زمانیکه تمام افراد این گروه مشغول مبارزه با نیروهای شیطانی هستند، Coon سعی دارد تا با مدیریت خود یکی از بهترین گروه های اسطوره ای این سری از بازی ها را معرفی کند.

سایر توضیحات: سازندگان عنوان South Park یعنی Trey Parker و Matt Stone بار دیگر با یک بازی و داستان جدید آمده اند! لازم به ذکر است که این عنوان جدید دنباله داستان بازی South Park: The Stick of Truth در سال 2014 است که با استقبال بی نظیری روبرو شده بود. این بازی تحت امتیاز شرکت بزرگ Ubisoft است که شرکت زیر مجوعه آن یعنی Ubisoft San Francisco تمام تلاش خود را به کار برد تا این بازی را با کیفیت دوچندان نسبت به عناوین قبلی به بازار عرضه کند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 


OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5 2400 / AMD FX 4320 or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560Ti / GTX 650 / GTX 750 / GTX 950 / GTX 1050 / AMD Radeon HD 7850 / R9 270 / R9 370 / RX 460
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 720p @~60FPS

 

جستجو