اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

بازی FIFA 2017 برای XBOX 360

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

بازی FIFA 2017 برای XBOX 360 :

 

نام بازی : FIFA 17

پلتفرم : XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : EA Canada

منتشر کننده : EA Sports

سبک بازی : ورزشی

 

FIFA 17 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی EA Canada طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی EA Sports برای تمامی پلتفرم ها از جمله PS3 و XBox360 روانه بازار شده است . EA یکی از بزرگترین کمپانی های بازیسازی است که توانسته در چندین سال اخیر بازی های موفق بسیاری از جمله سری بازی های Battlefiled و Titanfall را به بازار عرضه کند . FIFA اولین بار در سال 1998 منتشر شد و از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از گیمرها و منتقدان قرار گرفت . در طول این سال ها ، بازی دچار تغییر و تحولات فراوانی شده است به طوری که در سال های اخیر به یکی از محبوبترین و پرفروشترین بازی های سبک ورزشی تبدیل شده است . شاید اگر رقیب دیرینه فیفا یعنی PES وجود نداشت هیچگاه شاهد چنین پیشرقت های چشمگیری در گیم پلی و گرافیک بازی نبودیم . امسال هم همانند سال های گذشته ، در بخش های مختلف بازی شاهد دگرگونی هایی هستیم . اولین تغییر بزرگ ، در مراسم رونمایی از تریلر بازی در E3 2016 به طور رسمی اعلام شد و آن هم تغییر موتورگرافیکی بازی از Ignite به Frostbite بود . تمامی نسخه هایی که تا سال گذشته تولید شده بودند در آنها از موتور گرافیکی Ignite استفاده شده بود اما با ظهور نسل هشتم و تقویت پردازنده های گرافیکی ، EA تصمیم گرفت تا رویکرد خود را تغییر داده و برای آنکه بتواند ظاهری واقعی تر در گرافیک ، انیمیشن و فیزیک بازی به نمایش گذارد ، از موتور گرافیکی Frostbite استفاده کند ، موتور بازی سازی استدیو DICE که در بازی های موفق بسیاری از جمله Need For Speed و Star Wars Battlefront شاهد نمایش خارق العاده اش بودیم .

سایر توضیحات : امسال علاوه بر بخش هایی که در نسخه های قبلی شاهدشان بودیم ، بخش جدیدی به نام THE JOURNEY به بازی اضافه شده است . برای اولین بازی در سری بازی های فیفا این امکان برای شما به وجود آمده تا در قالب یک شخصیت فوتبالی به رویاهایتان رنگ حقیقت بخشید . در این بخش ، شما در قالب شخصی به نام  Alex Hunter به ایفای نقش بپردازید ، جوانی 17 ساله از محله Clapham واقع در شهر لندن که سعی دارد به بهترین تیم های دنیا راه یابد . الکس نوه مهاجم سابق انگلیسی ، Jim Hunter است که توانسته بود در فصل 1966 – 1967 بیست گل به ثمر رساند . الکس از کودکی تحت آموزش Jim Hunter قرار گرفته و با جهان فوتبال آشنا شده است و تلاش می کند تا با بهتر شدن به یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر جزیره راه یابد . اگر بتواند در طول مسابقات تدارکی که در آنها شرکت می کند ، بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارد ، مطمئن باشید از طرف تیم های بزرگ پیشنهادات شگفت آوری دریافت خواهد نمود . تمامی این ها به شما و میزان آمادگیتان بستگی دارد . به طور کل ، EA قصد دارداز نزدیک ، شما را با زندگی واقعی یک بازیکن حرفه ای در لیگ جزیره آشنا نماید ، جهانی سینماتیک که تحت تاثیر بازیکنان واقعی ، شخصیت ها ، مکان ها و حوادث شکل می گیرد و باعث می شود تا تجربه ای به دست آورید که تا به امروز در هیچ بازی دیگری حتی آن را لمس نکرده بودید .

امسال برخلاف سال های گذشته ، دیگر شاهد تصویر اعجوبه آرژانتینی ، لیونل مسی بر روی کاور بازی نیستیم . مدتی قبل EA نظرسنجی را در مورد کاور بازی مطرح کرد و از مارکو رویس ، ادن هازارد ، جیمز رودریگز و آنتونی مارسیال به عنوان سفرای رسمی این بازی نام برد . پس از یک رای گیری جهانی تصمیم بر آن شد تا ستاره تیم دورتموند یعنی مارکو رویس بر روی کاور بازی نقش ببندد . جالب است بدانید در این نسخه ویژگی های خارق العاده ای به بازی اضافه شده است که هر پلیری را برای تجربه اش حتی برای یکبار ، وسوه می کند . یکی از این ویژگی ها ، شبیه سازی چهره مربیانی از جمله ژوزه مورینی ، پپ گواردیولا ، آرسن ونگر و یورگن کلوپ است که باعث می شود جو بازی به طور کامل تغییر یابد و پلیر احساس بازی در جهان واقعی را حس کند . ایسنس لیگ برتر فوتبال ژاپن  J1 League و رقابت های حذفی J.League Cup ، اضافه شدن 18 تیم لیگ دسته اول برزیل به همراه 5 تیم لیگ دسته دوم ، بهبود تکنیک های جدید حمله ، فیزیک بازیکنان ، سیستم های اطلاعاتی و بسیاری موارد دیگر تنها بخش کوچکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی پرطرفدار را شامل می شود .

 

جستجو